середу, 29 лютого 2012 р.

Факти про дизайнерів та рекламістів!


Реклама – найдавніша професія, так як способи залучення уваги стали розвиватися відразу після появи зачатків органів почуттів (тобто відразу після фотосинтезу)
Рекламісти ходять на кухню і в туалет в паузах між рекламними паузами?
Маркетологи, йдучи за покупками, пояснюють продавцям суть рекламних акцій, які проходять.
Дизайнери не купують ковбасу, якщо їм не подобається шрифт у логотипі виробника.
Відпочиваючи в незаселених місцях, рекламісти малюють на скелях логотип своєї фірми.
Похід рекламіста в туалет частіше пов’язаний з необхідністю усамітнитися і подумати.
Рекламісти взагалі не читають книги без картинок.
Рекламіста не здивувати виданням «Війна і мир», що містить сторінки реклами та пробнічки шампуню.
Половина рекламних фірм відразу після заснування наймає іншу фірму, щоб придумати собі назву та фірмовий стиль.
Фахівці з креативу ніколи не випивають в одній кампанії, щоб не судитися потім через авторські права.
Існують тільки два типи клієнтів: впертіші або дурніші маркетолога.
За Законом про рекламу незаконно все, за що ще не оштрафовано жодне рекламне агентство.
Всі законні способи реклами вже неефективні.
День народження рекламіста – це PR-акція.
Біблія з точки зору рекламіста – допомога по маркетингу.
Рентгенівський знімок рекламіста дуже схожий на такий же знімок звичайної людини.
Рекламіст мріє перефарбувати свого кота у фірмовий колір виробника своєю найулюбленішою речі.
Небо дизайнера складається з градієнта або бекграунда.
Рекламіста в натовпі визначити неможливо, чим вони і користуються.
Рекламісти різної статі не можуть спокусити один одного надовго.
Птахи використовують зовнішню рекламу не за призначенням.
Розлютити рекламіста може тільки успіх його самого провального творіння.
Рекламістів звільняють в надії на їх впровадження в структуру конкурента (шпигунство чи шкідництво).
Кошмар рекламіста: всі товари якісні і користуються стабільним попитом.
Родичі рекламістів втомилися бути фокус-групою.
Не буває нескандально знаменитих рекламістів.
Перші іграшки дітей рекламістів – сувенірка з виставок.
Якщо рекламіст довго стоїть перед синьою стіною – значить він шукає невеликий синій шрифт на синьому тлі.
Рекламісти пишаються тим, що не купують те, що рекламують.
Вивчити англійську мову за імпортними слоганам неможливо.
Ідеальний клієнт: багато готівки, треба щось і як-якнайшвидше.
Рекламісти частіше за інших читають назви магазинів задом наперед.
При знайомстві з протилежною статтю рекламісти намагаються використовувати професійний досвід.
У житті рекламісти не вірять рекламі, собі і один одному.
Смерть приходить до рекламістів завжди з візитною карткою.
Абсолютно чорний флаєр означає новий рекламний скандал навколо «чорного квадрата», або «чорну мітку» від конкурентів, або запрошення на похорон рекламіста.
Якщо ви все життя були рекламістом і ще чимось незадоволені – даремно і пізно!

Немає коментарів:

Дописати коментар